söndag 7 februari 2010

Clownen Johanna VARNING för bilderna! Personer med svagt hjärta bör ej titta!



Jaha! Då har man varit i Landskrona med stora flickan och fått håret fixat. Hahahaha! Jag skrattar mest just nu! Elsa blev väldigt fin och hon verkar väldigt nöjd med sin (rosa)färgning. Jag var också väldigt nöjd igårkväll...hahaha! Nu vet jag inte riktigt längre, nu när dagsljuset faller på! Alla här hemma tycker att jag ska ha kvar färgen, men jag själv hade ju trott att det skulle bli blodrött eller vallmorött...nu e de ju lite clownvarning på det!

Jag får väl vänta ett par dagar tills det har satt sig lite. Blir det inte bra får jag färga om det! Det är ju inte mer med det. Hahaha... gud vad jag ser rolig ut!
Hahaha...
Ja, det är väl bara att smälta det här ett litet tag! Olle sade att han tänkte på en lakrits och hallon klubba när han såg mitt hår...
Mitt långa hår är ju också borta. Ibland saknar jag det jättemycket och vill ha det långt igen... just nu vet jag varken ut eller in! hahaha Kan man annat när man ser ut som en clown!?!?
Ha det bra
Kramar
Johann

Inga kommentarer: