måndag 5 april 2010

Åj vad tiden går fort...


Ja, det är redan april och hur ofta är jag inne och skriver? Ja, inte blir det ofta nuför tiden. Jag har så mycket annat att göra att jag helt enkelt inte prioriterar bloggen. Tyvärr! Jag jobbar, fixar här hemma, är med barnen och SYR så in i bomben just nu. Det är det som hägrar för tillfället.

Jag har skaffat en egen domän och den kommer nog att få gå före den här bloggen. Vad som kommer att hända med denna sidan får jag väl se. Jag kommer ju att få jobba med den nya sidan och jag vill ju få igång den så fort som möjligt. Tur att Olle fixar det där knepiga åt mig så att jag sedan kan fylla den med eget innehåll. Hoppas bara att min sida snart blir registrerad....

men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge... eller hur var det nu?


När min domän är färdig kan ni söka mig på

marjaliisa.se

Där kommer jag att sälja mina alster om ett tag! Hoppas bara att det går bra. Håll tummarna!


Många kramar på er

Ses snart hoppas jag

Johanna


Inga kommentarer: